Середа, 18 березня 2015, 13:19
Більше 250 повідомлень про шахрайства з банківськими картками надійшло минулого року в департамент безпеки "ПриватБанку". Із них 120 — правоохоронці внесли в єдиний реєстр досудових розслідувань.
Загальна сума, яку втратили мешканці Тернопільської області у 2014 році, перевищує 300 тисяч гривень. У цьому році працівники банку зафіксували уже близько 60 випадків шахрайств, з них по 32 розпочали кримінальні провадження.
«Ми постійно співпрацюємо з міліцією і проводимо спільні заходи, щоб убезпечити наших клієнтів від шахраїв, — розповідає заступник керівника департаменту безпеки "ПриватБанк" Анатолій Сівчук. — Якщо користувач вчасно повідомляє про шахрайство, ми оперативно блокуємо карточку і намагаємося впіймати зловмисника».
Щоб вберегти кошти користувачів карток, представники банку основні моменти прописали в договорі, який підписується клієнтом. Одна з основних умов —нерозголошення особистих даних.Дозволяється повідомляти лише номер картки, який складається із шістнадцяти цифр. Інша інформація — конфіденційна. В жодному разі не можна говорити стороннім пін-код картки, термін її дії, який вказаний на основному боці, а також цифри, зазначені на звороті.Працівник фінустанови ніколи не буде випитувати особисті дані. Уся необхідна інформація уже є в банківському реєстрі. Єдине, про що можеспитати консультант, це кодове слово, яке прописується при активації картки. Якщо ж у клієнта банку є кілька карток, у нього можуть запитати ще про чотири останніх цифри 16-ти значного рахунку.
«Найбільше потерпають неуважні та безпечні власники банківських карток, купуючи та продаючи товари в мережі Інтернет, — наголошують у прес-службі управління обласної міліції. — Шахраї не рідко прикидаються працівниками банку і повідомляють про ті чи інші проблеми з нарахуванням коштів та просять сказати конфіденційну інформацію. Нехтують правилами безпеки й люди, які повідомлять коди, які приходять по «смс». Ще один різновид шахрайства — за допомогою послуги "Екстрені гроші".
Якщо Ви отримали SMS про витрати, які не здійснювали, терміново повідомте про це у ПриватБанк, зателефонувавши на номер 3700. Клієнти можуть вільно телефонувати в банк як на короткий мобільний номер, так і вже звичний «довгий» номер 0 800 500 003. Усі дзвінки з мобільних телефонів на номер клієнтської підтримки ПриватБанку безкоштовні.