Нове на сайті:
Мерія Тернополя виплачує по 10 000 грн на лікування та реабілітацію кожному тернополянину, який отримав поранення на війні Спостерігати вагітність безоплатно можна у 25 медзакладах Тернопільщини Активістка вважає, що тернополянам начхати на скандали навколо своїх нардепів У Тернополі родинам полеглих Героїв надається щомісячна грошова допомога та компенсація за комунальні послуги Тернопіль отримав найвищу відзнаку Ради Європи та Асоціації міст України за залучення молоді до управління - Сергій Надал У Тернополі СБУ повідомила про підозру ще одній колаборантці Мобілізовані військовослужбовці з хронічним захворюванням втрачають доступ до життєво-необхідних ліків! Ветерани російсько-української війни закликають міську раду внести зміни до Генерального плану Тернополя Можна лише вчерговий раз порадіти за пінгвінів Зубопротезування для військових та ветеранів: як працює новий пілотний проєкт від НСЗУ на Тернопільщині Передали нашим тернопільським тероборонівцям ще вісім нічних розвідувальних дронів - Сергій Надал Замість випускного у школі рідні готуються до похорону школяра У 3 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу в складних неонатальних випадках Обіцяли допомогти "швидко перебігти кордон"... Єгері 68 бригади знищують «тернопільськими» FPV дронами ворожу спецтехніку

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Повертаючись до теми підвищення вартості проїзду в маршрутках, скажу від себе, ситуація з якістю надання послуг буде погіршуватись. І чим далі, тим навіть швидше.

Всі ми знаємо, куди насправді йдуть гроші від виручки – перевізникам у кишені. Адже жодного обліку пасажироперевезень не ведеться. Жодного! Бо якби вівся, то у маршрутках регулярно б з’являлись контролери, – як це є в тролейбусах. Відповідно, і водій всім видавав би квитки, і пасажири б не їздили “зайцями”. А без цього підвищення тарифів – це лише збагачення водіїв та насамперед перевізників. Купили колеса і ще якісь надто необхідні запчастини – і на маршрут. А такі речі, як капремонт, навчання водіїв тощо – цього, як бачимо, немає і, відповідно, не буде.

Термін експлуатації автобусів підходить до завершення. А враховуючи виробничу якість вітчизняного автопрому, неналежне техобслуговування та відношення водіїв до автобусів, ці терміни можна вкоротити в рази. Відтак, прийде час, коли маршрутки стануть ще гіршими за 30-річні тролейбуси. І автобуси почнуть один за одним зникати з вулиць міста. Це буде, прогнозую (якщо “в лісі щось не здохне”), вже у 2015 році. Перевізники почнуть вимагати підвищення вартості проїзду вже вдвічі – відповідно до того тарифу, який на той момент діятиме. Таке зростання вони пояснюватимуть тим, що потрібно вже не просто ремонтувати автобуси, а купувати нові. І знову понакупляють дешевих автобусів, за якими не дбатимуть.

Пора нашій владі відновлювати комунальний автопарк з нормальним великовмістимим рухомим складом. Уже навіть маємо, до кого “приписати” автобуси – у КП “Міськавтотранс”. Воно повинне не орендувати бусики у приватників, а володіти власним парком автобусів. Крім того, у великому автобусі проїзд завжди дешевший, ніж у тісній маршрутці.

У Березовиці вже півроку стоїть автобус-гармошка “Неоплан” який чомусь ніхто досі не придбав. Насправді саме такий транспорт повинен їздити Тернополем. Хтось скаже, що це завеликий транспорт для нашого міста. Але колись же були “Ікаруси”-гармошки. Сьогодні маємо тролейбуси-гармошки – просторий транспорт, де, крім того, є багато місця для сидіння.

Коротше, за можливості бойкотуйте маршрутки. Більшість з нас не так багато заробляє, щоб за відносно невеликі відстані платити 2,50 комусь у кишені. Їздіть тролейбусами, велосипедами (хто має), пішки ходіть – скоро вже має нормально потепліти. А зекономлені гроші краще витратьте собі на користь.

Антон Марчевський, ФФМ

 

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.