Нове на сайті:
Мерія Тернополя виплачує по 10 000 грн на лікування та реабілітацію кожному тернополянину, який отримав поранення на війні Спостерігати вагітність безоплатно можна у 25 медзакладах Тернопільщини Активістка вважає, що тернополянам начхати на скандали навколо своїх нардепів У Тернополі родинам полеглих Героїв надається щомісячна грошова допомога та компенсація за комунальні послуги Тернопіль отримав найвищу відзнаку Ради Європи та Асоціації міст України за залучення молоді до управління - Сергій Надал У Тернополі СБУ повідомила про підозру ще одній колаборантці Мобілізовані військовослужбовці з хронічним захворюванням втрачають доступ до життєво-необхідних ліків! Ветерани російсько-української війни закликають міську раду внести зміни до Генерального плану Тернополя Можна лише вчерговий раз порадіти за пінгвінів Зубопротезування для військових та ветеранів: як працює новий пілотний проєкт від НСЗУ на Тернопільщині Передали нашим тернопільським тероборонівцям ще вісім нічних розвідувальних дронів - Сергій Надал Замість випускного у школі рідні готуються до похорону школяра У 3 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу в складних неонатальних випадках Обіцяли допомогти "швидко перебігти кордон"... Єгері 68 бригади знищують «тернопільськими» FPV дронами ворожу спецтехніку

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Тролейбусний парк Тернополя потребує оновлення, оскільки транспорт на межі зношування. Наприкінці літа місто купило три нових тролейбуси, сьогодні митне оформлення проходять ще дві електромашини.  Проте цього недостатньо, щоб оновити повністю парк «рогатого» транспорту.

Андрій Мастюх, директор КП «Тернопільелектротранс»: «На сьогоднішній день середній вік рухомого складу в Тернополі, тролейбусного парку, ми маємо на увазі,це є в межах 22-25 років. З них є 20 одиниць,які мають вік понад 30 років ».

Змінити ситуацію мала б Державна програма розвитку міського електротранспорту, прийнята у 2007 році. Проте з 2009-го вона не діє.

Андрій Мастюх, директор КП «Тернопільелектротранс»: «Нових тролейбусів немає вже з 2009 року. Програма не працює відколи уряд оголосив кризу, відтоді ця програма відкладена в інший стіл. Ми так розуміємо, є більш нагальні програми для виконання, тролейбус відкладений».

Згідно державних норм електротранспорт проходить капітальний ремонт після десяти років користування. Надалі використання тролейбусів контролює Державна технічна інспекція міського електричного транспорту. Підприємство проводить як щоденні, так і тижневі технічні огляди машин.

Андрій Мастюх, директор КП «Тернопільелектротранс»: «Ми як підприємство несемо повну відповідальність за того пасажира, якого ми взяли на зупинці. Ми зобов’язані довести до того місця призначення, в яке він повинен попасти».

За словами керівника підприємства, місто самостійно не може закупити нову техніку, оскільки вартість одного тролейбуса в середньому два мільйонигривень. Тому комунальники змушені брати техніку, яка була у використанні, але відмінної якості. Її ціна близько  двохсот тисяч гривень, повідомляє ІНТБ.

 

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.