Нове на сайті:
СБУ викрила і продемонструвала ще одне"обличчя колаборціонізму" (фото) На Тернопільщині експерт погорів на хабарі Розпочинаємо тиждень з передачі 30 дронів FPV SAG 7/IX на фронт - Сергій Надал Ще 3 нових розвідувальних дрони передаємо на фронт - Сергій Надал У Тернополі СБУ повідомила про підозру черговій колаборантці Прокуратура на Тернопільщині повертає землі громадам вартістю понад 6,7 млн грн На Тернопіллі поліцейська привласнювала наркотичні засоби І знову прихильниця "руського міра" з Почаєва Засудженому за хабар чиновнику з Тернополя дали 5,5 років «Людина року-2023» на Тернопіллі… Вирубав дерева і заплатив за це На Тернопільщині викрито черговий канал переправлення через кордон чоловіків Землі заказника "Товтровий степ" намагаються повернути державі На Тернопільщині вже й за екскурсію по Дністрі вимагали хабар За матеріалами СБУ судитимуть проросійського бойовика, який грабував мирних жителів Херсонщини

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Ми продовжуємо цикл публікацій в розділі «З любов’ю до тернополян», де пропонуємо порівняти стан справ в Тернополі з тим, що обіцяв кандидат на посаду міського голови від єдиної дружної команди свободівців, а за сумісництвом, письменник Сергій Надал у своїй книжці «Справедливість. Відповідальність. Порядок».

Почали ми, нагадаємо, з матеріалу Що обіцяв тернополянам письменник Сергій Надал три роки тому стосовно тепла в домах. Сьогодні мова піде про одну з найважливіших і найпроблемніших галузей життєдіяльності обласного центру.
ігор мединський, транспорт, начальник, маршрутки, фото, тернопільський тиждень   В Тернопільській міській раді з невеличкою перервою вже другу каденцію підряд працює начальник управління, якого, без перебільшення, можна назвати гіпнотизером (на фото він свого часу навіть "милував око" тернополянам на своїх маршрутках).
    Він "вішав локшину" на вуха попередньому меру Роману Заставному, а зараз продовжує вішати нинішньому міському голові Сергію Надалу. Незважаючи на те, що екс-мер Тернополя розкусив пусті розмови чиновника, за яким немає жодних конкретних дій, і звільнив цього горе-начальника, Сергій Віталійович повернув його на попередню посаду і продовжує перебувати в полоні улесливих обіцянок, які так і не збуваються.
 Чи не гіпноз це? Чи не піддаються такому гіпнозу всі мешканці міста?
 Мова йде про начальника управління транспорту, комунікацій та зв’язку Ігоря Григоровича Мединського.
Його обіцянки в галузі транспорту завжди такі солодкі і впевнені, що навіть не хочеться вірити, що вони можуть не збутися.
 Але результатів нема. Зате в цього чиновника на підхваті завжди є нові обіцянки.
Культура водіїв, їхнє ставлення до пільгового пасажира, взаємні гонки та скупчення на великих зупинках, безпідставні з’їзди з маршрутів ввечері – зі всім цим стикаються прості тернополян, але цього вперто не помічає загіпнотизований паном Мединським Сергій Надал.
А ще три роки тому, будучи кандидатом на посаду мера, письменник Сергій Надал у своїй книжці «Справедливість. Відповідальність. Порядок» зазначав:
«Зростання вартості палива, запчастин для автомобілів, зрештою, зарплат водіям неминуче призводить до підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті. Що робить в цей час влада? Як статист реагує на ці виклики часу, не пропонує шляхів вирішення проблеми. Варто врахувати владі й те, що потребує оновлення тролейбусний парк,  а також вчасний розрахунок місцевої казни із перевізниками, котрі обслуговують пенсіонерів, учнів та студентів у навчальний період та інші пільгові категорії. Зрештою, відкриття нових маршрутів руху тролейбусів, автобусів, маршрутних таксі для розвантаження проблемних ділянок в місті теж потребує пильного нагляду. «Свобода» послідовно відстоює думку про те, що пільги на проїзд повинні мати не 5 пенсіонерів, які швидше зайшли в «маршрутку», а всі пільговики, яким треба їхати» (стор.56-57). «Культура водіїв маршруток має стати не темою поодиноких сюжетів на телебаченні, а цілісною міською програмою, яку виконуватимуть щоденно» (стор.56).
І це Сергій Віталійович ще не врахував чергової обіцянки про запровадження форми для водіїв громадського транспорту.
А що маємо сьогодні, коли вже пройшло три роки, за які пан Надал міг легко виконати написане ним же у передвиборчий період?
Тарифи на проїзд зросли – змін на краще ніяких. Замість оновлення тролейбусного парку, Сергій Віталійович купує автобуси, хоча його попередник заплатив саме за тролейбуси, які мав надати Львівський завод. Кількість пільговиків зросла до 6 «пенсіонерів, які швидше зайшли в «маршрутку», а всі пільговики, яким треба їхати», можуть почекати на зупинці і почитати книжку пана мера.
І це не говорячи про форму – її водії одягали від сили тиждень, з моменту урочистого представлення її вигляду. А потім – в кращих традиціях «Свободи» - головне піар, а там як вийде.

P.S. А тим часом пан Надал з Мединським та своїм заступником Камінським (на фото) нещодавно познимкувалися для своєї прес-служби на зупинці та в одній чи двох маршрутках. І вкотре пороздавали інтервю, в яких переконували, як вони в "поті чола" працюють над покращенням транспортних послуг у місті. Але тернополяни, на жаль,  щодня бачать зовсім інше. І цому підтвердженням є чи не щоденні скандальні репортажі, новини, замітки в місцевих ЗМІ про те, що коїться і як себе поводять водії маршруток і в якому стані громадський транспорт - то тролейбус загориться, то маршрутки без вікон чи з відірваними колесами, то водії побилися привселюдно...

Віталій Гнатюк

"Тернопільський тиждень"

  мединський, надал, камінський, маршрутки, фото. тернопільський тиждень  

 

 

Коментарі  

 
-2 #4 Василько 08.11.2013 20:05
Мединський на посаді по квоті Народного руху. Надал реаольно обєднав патріотичні сили! А проблеми з роботою є в кожного знас
Цитувати
 
 
+1 #3 Ігор. 08.11.2013 13:56
Надал зробив дофіга, а за всіма дибілами і так не вгледиш!
Цитувати
 
 
+4 #2 Тролейбусник 07.11.2013 14:41
Майже цілком поділяю думку автора публікації. Єдине зауваження - щодо придбання автобусів замість тролейбусів. Львівський завод уже кілька років не виготовляє тролейбусів "ЛАЗ Е183", за які ще у 2008 році заплатили. Щоб довести справу до кінця, вирішили змінити предмет виконавчого провадження. На складі заводу були тільки автобуси. Відповідно суд вирішив описати автобуси "ЛАЗ А191". Якби цього не зробили, то справа могла тягнутися ще роками. Тобто забрали те, що було. Аналогічні борги ЛАЗ має ще перед кількома містами, зокрема - Донецьком.
Цитувати
 
 
+1 #1 Марина 07.11.2013 13:51
Хто би що не говорив, але Надал для Тернополя вже зробив досить багато доброго, не впорівнянні із Заставним, який тільки брехав і нічого не робив.
Що стосується Мединського - це дійсно великий бізнесмен, який має свої маршрутки в м.Тернополі і працює прикриваючи свій бізнес.
Щодо сорочок водіїв треба - то в такі сорочки треба вбрати пана Мединського : вони пошитиі із самого гіршого матеріалу, який можу бути : в жару печуть, а в холод - дубіють, зате Мединський бюджетні кошти списав на пошиття сорочок, а потім заставив віддівати шроші іншим власникам маршруток Ось так !
Цитувати
 

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.