Вівторок, 04 лютого 2014, 12:23
З слів міського голови Сергія Надала, 23.01.2014р., Тернопільська міська рада зробила « велике добро» для членів гаражного кооперативу на Алясці. А саме прийняла рішення про укладення договорів – сервітуту між Тернопільською міською радою та кожним членом гаражного кооперативу .
Дане питання має скандальний присмак, великий розмір земельної ділянки (майже 6 га.), та повне ігнорування думки звичайних тернополян, що мають в гаражному кооперативі місця.
Існує дві позиції:
Позиція перша (не корупційна) від членів обслуговуючого кооперативу «Аляска Авто»: прямий договір , БЕЗ ПОСЕРЕДНИКІВ, між Тернопільською міською радою та обслуговуючим кооперативом «Аляска Авто». Зразок цього договору є на офіційному сайті Тернопільської міської ради. Договір – стандартний . По його зразку приймаються десятки рішень на кожній сесії Тернопільської міської ради.
Позиція друга (во благо тернополян) від Міського голови та його команди : договір сервітуту з кожним членом кооперативу .
Короткий аналіз договору сервітуту, який пропонують людям підписати говорить про те, що створюються всі умови для того, щоб люди не змогли оформити документи, і за певний період земельну ділянку площею 5,7575га, через підставну фірму продати; ще більше роздути апарат міської ради та завалити його непотрібною роботою:
1. П. 4.4.3.Не передавати будь-яким способом права за Договором третім особам.Тобто люди(власники) не зможуть переоформити документи ні на свою дочку,ні на внука , чи у випадку смерті на найближчу родину… Згідно закону об’єкт, який використовується громадянином більше 10 років, автоматично переходить у його власність. Рішення № 461 , яким Тернопільська міська рада надала дозвіл на розміщення місць для автомобілів датується 10.07. 1996р. Тобто з моменту прийняття рішення пройшло вже 18 років. Коментарі зайві.
2. п.4.4.8. У п’ятиденний термін , після реєстрації Договору, подати його копію в органи Державної податкової служби. Податківці і люди (1500 чоловік), що оформлять договори будуть в захваті. Думаю, що і перші, і другі не раз згадають нашого мера не злим , тихим словом, стоячи в чергах податкової інспекції …
3. п.5.3.2. договір може бути розірваний за рішенням суду.В зв’язку з тим, що заступники міського голови та сини служителів Фіміди, мають спільний будівельний бізнес результат скасування того чи іншого договору сервітуту – не викликає сумнівів.
4. Плата за сервітут здійснюється людиною особисто кожного місяця.При цьому за платіжку банк з кожної людини візьме комісійні: 1500 гаражів , множимо, для прикладу на розцінки Приватбанку (8грн.), та на 12 місяців. Загалом Міський голова, з людей, в користь приватних банків, змусить перерахувати 144 000 гривень, тільки комісійних зборів в рік.
5. Як стало відомо від одного із заступників, договори сервітуту з людьми, що не мають Тернопільської прописки, але є членами кооперативу, укладатись не будуть.
6. Під п.4.4.9 з’являється посередник в особі : КП Тернопільбудінвестзамовник .
Для тих Тернополян, хто ще не знає : КП "Тернопільбудінвестзамовник" – це улюблена фірма нашого мера. Через неї проходять всі тіньові схеми розкрадань земель Тернополя, без процедури аукціону.
7. При укладенні 1500 договорів потрібно додатково збільшувати штат міської ради. Оскільки укладання , контроль за сплатою, внесення змін в зв’язку з збільшенням(зменшенням) плати потребує більше працівників. Тобто додаткові робочі місця, за рахунок податків Тернополян:
- договір сервітуту (всі примірники укладаються в трьох примірниках- прим.) – 4500 аркушів(плюс робота людини, що це робитиме);
- розрахунок плати за користування кожним сервітутом - 4500 аркушів(плюс робота людини, що це робитиме);
- рішення міської ради - 4500 аркушів (плюс робота людини, що це робитиме);
- план-схема розташування кожної земельної ділянки(24м.кв.) – 4500 аркушів (плюс робота людини, що це робитиме);
- кадастровий план розташування земельної ділянки 4500 (плюс робота людини, що це робитиме);
- витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку – 4500аркушів(плюс робота людини, що це робитиме);
- реєстрація в книзі реєстрації договорів сервітуту- 1500записів.
Загальна сума складе 27 000 аркушів нікому не потрібного паперу. Велика кількість людських нервів, часу та здоров’я . Поправочний коефіцієнт на бюрократію, могоричі та корупцію розраховуватиметься окремо. Все залежатиме від рівня знайомств кожного власника гаражу.
Робіть висновки панове!
Тарас Білан, Голова ТОГО "Тернопільські підсумки"
Коментарі
Стрічка RSS коментарів цього запису