Нове на сайті:
У 3 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу в складних неонатальних випадках Обіцяли допомогти "швидко перебігти кордон"... Єгері 68 бригади знищують «тернопільськими» FPV дронами ворожу спецтехніку Бійці 55 батальйону: Дрони від тернопільської міської ради знищують окупантів Два роки бореться з онкологією: молодий військовий з Тернополя Дмитро Линва потребує допомоги У 4 закладах Тернопільщини можна отримати безоплатну медичну допомогу при інфаркті Як врятувати кошенят в Тернополі, де немає жодного притулку для тварин Відомий журналіст про зневагу до Тернопільщини зі сторони Києва 22 дрони-розвідники передали від Тернополя на передову для окремої механізованої бригади сухопутних військ - Сергій Надал Волонтери «Допомоги армії від Тернополя» доправили передачі на фронт нашим захисникам» - Сергій Надал Сергій Надал повіз на фронт вантажний бус для тернопільських артиллеристів У 7 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу при пологах Надал поїхав у зону бойових дій та повіз дрони для захисників В Тернопільському ДСНС на одного інспектора-хабарника стало більше Через бажання мати ставок в заказнику тернополянин має проблеми

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Тернопільський аеропорт може отримати нового власника. Обласна рада та адміністрація попросили передати летовище територіальним громадам краю. Що в такому випадку зміниться в роботі аеропорту, з’ясовувала знімальна група ІНТБ.

До складу Тернопільського аеропорту входить як комунальна частина – власне сам аеропорт, так і державна фірма, підпорядкована Міністерству інфраструктури України. Більше 2-х років остання є банкрутом. І замість того, щоб працювати, лише накопичує борги. Та оскільки ділянка цієї фірми розміщена всередині аеропорту, користуватися землею комунальне летовище не може. Тому Тернопільська облрада та адміністрація звернулися до Кабміну, аби передати державіаційне підприємство в обласну власність. Так Тернопільщина позбудеться одного банкрота, а на ділянці аеропорту можна буде створювати обіцяний логістичний центр для переміщення і сортування продукції, пояснює заступник голови облдержадміністрації Леонід Бицюра. Планується з часом і побудувати за летовищем об’їзну дорогу. Але виявилося, що землі під цю трасу давно вже розібрані.

«Зарезервована земля уже розпайована. Ми будемо реагувати, пробувати владнати це питання, але факт залишається фактом: абсолютно такі недбалі, необґрунтовані управлінські рішення попередні приймалися, як по аеропорту, так і по цій об’їзній дорозі. Але власне, в нас ситуація така, що економіка області в дуже складному стані і для того, щоб розворушити її, вже звичайних способів і прийомів мало. Тобто це не просто залучення інвесторів. Оскільки навіть якщо ми набудемо певної динаміки і матимемо економічний ріст, то диспропорція в порівнянні з іншими областями, які нас оточують, просто буде з кожним роком наростати», – пояснює заступник голови Тернопільської ОДА Леонід Бицюра.

У планах посадовців – зберегти права та дозволи на акредитацію аеропорту, просто переорієнтувавши його на: сортування вантажів, спорудження терміналів з обміном сировини і товарів з іншими регіонами держави та навіть закордон. Тим паче, географічне розташування тернопільського летовища для цього підходить чи не найкраще, вважає посадовець. А ситуації з аеропортами в інших областях обов’язково варто враховувати при розбудові власного. Для прикладу, розвивати пасажирські перевезення при потужному львівському, в який держава вклала чимало, – немає змісту.

«Аеропорт львівський претендує на 3-годинну зону добирання пасажирів. А це зона не тільки України, а й Білорусії і Польщі. Тобто говорити про те, що на основі Тернополя може бути конкурентоспроможний аеропорт – це просто не розуміти питання, або себе дурити. Але є мінуси в львівському аеропорту. Це, передусім, його розташування. Він розташований в зоні міста», – каже Леонід Бицюра.

Через це львівський аеропорт не може розвиватися. До того ж, об’єм його вантажних терміналів надто малий, порівняно з тернопільським, де можна достатньо їх створити, йдеться в матеріалі ІНТБ.

Нагадаємо читачам, що на темі відновлення повітряних воріт Тернопільщини піарилися всі, без винятку, керівники ОДА та облради за останні 10 років. Завдяки такому “піклуванню” на летовищі можна влаштовувати хіба що дискотеки.

Коментарі  

 
+1 #3 Антон 08.07.2014 22:23
Вони хай спочатку отримають авторські права на проект логістичного центру. Певно всеж таки скопіюють я папуги :P
Цитувати
 
 
0 #2 Назарій 07.07.2014 22:11
Леоніда я знаю. Він зробить, якщо каже. Бо піаритися - то таке; можна ж піаритися, а можна тихенько взяти і зробити. Ну власне.
Цитувати
 
 
-1 #1 ГАЛ 07.07.2014 14:35
А прилітати-то хто буде???А наш авіапарк??? Бицюра напряже усіх як з Приватбанком-отримає своє і в корчі. А у "Свободи" знову мінусовий рейтинг.
Цитувати
 

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.