Вівторок, 11 листопада 2014, 14:14
ТТ продовжує тему, яку ми розпочали в статті З мера Тернополя такий націоналіст, як з глини куля
Отже, Економіка
Міський голова Тернополя Сергій Надал, незважаючи на своє податкове минуле, практично ні разу не сформував бюджет, який був би виконаний за підсумками календарного року. Недоотримані у скарбницю кошти, тернополяни шукали всі разом: Сергію Віталійовичу дорікали земельним дерибаном, відсутністю аукціонів з продажу комунального майна, в тому числі, земельних ділянок, роздачею майна в безоплатне користування, лобіюванні інтересів свого найближчого оточення, вимагання хабарів за вирішення питань в міській раді, банкротство комунальних підприємств, тощо...
Хоча думка тернополян мало хвилювала міського голову - адже зі схем Сергій Віталійович отримував немалі гроші, які в останній рік будуть активно вкладатися в формування громадської думки, грунт для майбутнього переобрання та в активний піар.
Значну частину коштів мають дати ті, кого пан Надал умудрився підсадити на економічний "гачок". Це підприємці, справи яких не завершаться до кінця карєри Сергія Віталійовича. Вони волею-неволею змушені допомогти Надалу в переобранні, інакше з приходом нового міського голови, ризикують втратити все.
Медіа
З приходом на посаду Сергій Надал поділив журналістів на "своїх" та "чужих". Однак це йому не допомогло, оскільки "свої" не могли задовільними запиту суспільства на позитивну інформацію від міської ради, а "чужі" не стримували себе в критиці.
Таким чином, виник інформаційний перекос не в користь пана Надала. Його від тотальної втрати електоральної підтримки рятувало тільки одне - відсутність конкурента. Як тільки зявиться більш-менш адекватний кандидат на посаду міського голови, Сергій Надал по-справжньому відчує, що таке критика в ЗМІ. Поділитися відчуттями йому допоможе побратим Олексій Кайда, який, скажемо чесно, недооцінив роль електронних засобів масової інформації, за що і поплатився.
Соціалка
Починав Сергій Надал з соціальних аптек та магазинів, а закінчив соціальною карткою тернополянина. Він продовжує розраховувати на електорат "Свободи" - старше покоління, яке дисципліновано ходить на вибори. Замість невиконаних обіцянок про безкоштовний проїзд, дешевший одяг, їжу та ліки, зараз виборцям пропонують все це включити в перелік знижок соціальної картки. Як то кажуть, купуємо голоси, але винтончено - користуючись бідністю окремих категорій населення.
Цей короткий аналіз показує одне - Сергій Надал, який мав за ніщо свободівців та тернополян, не виконав половину з власних обіцянок, часто робив навпаки, ніж про це писав у своїй книзі напередодні виборів, знову хоче стати міським головою...
Цікаво, що скажуть тернополяни?
«Тернопільський тиждень»
Коментарі
Стрічка RSS коментарів цього запису