Нове на сайті:
СБУ викрила і продемонструвала ще одне"обличчя колаборціонізму" (фото) На Тернопільщині експерт погорів на хабарі Розпочинаємо тиждень з передачі 30 дронів FPV SAG 7/IX на фронт - Сергій Надал Ще 3 нових розвідувальних дрони передаємо на фронт - Сергій Надал У Тернополі СБУ повідомила про підозру черговій колаборантці Прокуратура на Тернопільщині повертає землі громадам вартістю понад 6,7 млн грн На Тернопіллі поліцейська привласнювала наркотичні засоби І знову прихильниця "руського міра" з Почаєва Засудженому за хабар чиновнику з Тернополя дали 5,5 років «Людина року-2023» на Тернопіллі… Вирубав дерева і заплатив за це На Тернопільщині викрито черговий канал переправлення через кордон чоловіків Землі заказника "Товтровий степ" намагаються повернути державі На Тернопільщині вже й за екскурсію по Дністрі вимагали хабар За матеріалами СБУ судитимуть проросійського бойовика, який грабував мирних жителів Херсонщини

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Під час передвиборчої кампанії до Верховної Ради України по всій країні суттєво збільшилися випадки публікацій "джинси" та "чорного піару".

Про це йдеться у звіті експертів з місії ENEMO, повідомляє Незалежна медіа-профспілка України.

 

Також  місія зафіксувала порушення закону "Про вибори" стосовно використання рекламних матеріалів у Харкові, Чернігові, Києві, Черкасах, Івано-Франківську.

 

Експерти ENEMO виступили за проведення змін у законодавстві у сфері діяльності та моніторингу ЗМІ. Так, за рекомендаціями місії, в Україні слід визнати поняття "джинси" та ввести відповідальність за розповсюдження замовних матеріалів.

Окрім того, на думку експертів, варто підвищити прозорість приналежності та фінансування ЗМІ та розширити повноваження Нацради з питань телебачення та радіомовлення як контролюючого органу моніторингу державних ЗМІ.

Разом з тим експерти зазначають, що переважна більшість друкованих, цифрових, телевізійних та інших засобів масової інформації уважно дотримувалися виборчого процесу та правил агітації протягом усього періоду передвиборчої кампанії.

"Не було зафіксовано будь-якого значного тиску на національні та місцеві ЗМІ з боку влади, хоча місцеві ЗМІ зазвичай більш схильні до спекуляцій. На відміну від попередньої практики, звичне співвідношення між нечесністю медійного підходу та географічним положенням регіону походження ЗМІ (схід та захід), а також відданість партійній приналежності зникли", – зазначено у звіті.

Українська правда 

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.