Четвер, 19 березня 2015, 13:22
Від публічності до нав’язливості – один крок. Перед виборами ця грань на стільки тонка, що рідко хтось її дотримується. Так і наш міський очільник почав готувати «сані з літа» і вже буквально не «вилазить» з усіх моніторів міста. А їх, на жаль, доволі багато у файному.
Так, на площах, в громадському транспорті, в деяких ВНЗ та й просто на зупинках жителі міста регулярно, іноді безперервно слухають «містера поки що мера».
Інформаційна атака на стільки потужна, що деякі тернополяни вже й жартувати почали словами з мультфільма, мовляв «Мамо, мамо! Нашого тернопільського мера і там, і тут показують!».
А показувати будуть ще довго, і нудно. Надал серйозно взявся за виборчу кампанію і використовує усі можливості, аби буквально «залізти» в голову кожного тернополянина.
На щастя, не кожна реклама має результат, деяка, навпаки може викликати відразу. Ціль «Почує кожен» також має шанс провалитись.