Неділя, 28 лютого 2016, 13:13
Реклама завжди вважалася не лише двигуном в торгівлі, але і каталізатором бізнес-процесів. Зрозуміло, що чим краще йдуть справи, тим більше коштів можна вкладати в рекламу.
Зі слів чиновників в міській раді, Тернопіль одне з кращих міст України: і кредити нам міжнародні дають, і в якихось невідомих рейтингах ми перші і взагалі "файне місто" давно обігнало за рівнем життя всі решта обласні центри.
От тільки місцевий бізнес реагує на все це кардинально інакше.
Грошей стає все менше і тому рекламні площини простоюють.
Як от у випадку з зупинкою громадського транспорту на вулиці В.Великого, про що ми писали у статті "В Тернополі знову вибори? (фотофакт)"
Зараз там плакат Віктора Мацикура (фото 1) здерли, але під ним виявилася ... Тетяна Чубак (на фото), яка теж була кандидатом в депутати обласної ради від Блоку Петра Порошенка (фото 2).
Вибори завершилися 4 місяці тому, а рекламну площу так ніхто і не викупив. От це і є реальний показник бізнес-середовища у Тернополі.