Нове на сайті:
У 3 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу в складних неонатальних випадках Обіцяли допомогти "швидко перебігти кордон"... Єгері 68 бригади знищують «тернопільськими» FPV дронами ворожу спецтехніку Бійці 55 батальйону: Дрони від тернопільської міської ради знищують окупантів Два роки бореться з онкологією: молодий військовий з Тернополя Дмитро Линва потребує допомоги У 4 закладах Тернопільщини можна отримати безоплатну медичну допомогу при інфаркті Як врятувати кошенят в Тернополі, де немає жодного притулку для тварин Відомий журналіст про зневагу до Тернопільщини зі сторони Києва 22 дрони-розвідники передали від Тернополя на передову для окремої механізованої бригади сухопутних військ - Сергій Надал Волонтери «Допомоги армії від Тернополя» доправили передачі на фронт нашим захисникам» - Сергій Надал Сергій Надал повіз на фронт вантажний бус для тернопільських артиллеристів У 7 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу при пологах Надал поїхав у зону бойових дій та повіз дрони для захисників В Тернопільському ДСНС на одного інспектора-хабарника стало більше Через бажання мати ставок в заказнику тернополянин має проблеми

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Як розповів співзасновник компанії по автоматизації кафе, ресторанів і магазинів Poster Родіон Ерошек, 40% українських ресторанів і кафе зізналися в маніпулюванні поведінкою споживача за допомогою маркетингу.

"У топ-5 таких інструментів входить спеціально підібранімеблі, кольори інтер'єру, аромамаркетинг, особливості зовнішності і поведінки офіціантів, музичний супровід, мерчандайзинг вітрини і особливості викладки продукції", - говорить Ерошек.

У середньому відвідувачі проводять в ресторані від 50 хвилин до 1,5 години. У кафе українці засиджуються від 25 хвилин до години. Через звичку користуватися інтернетом під час їжі українці стали затримуватися в ресторанах і кафе на 10-20 хвилин, свідчить статистика компанії.

"У кафе відвідувачів привертають аромат кави або свіжої випічки. Часто для цього використовують штучні прийоми аромомаркетинг ", - уточнюють в компанії.

У фастфудах ставлять незручну меблі і динамічну музику. Інтер'єр оформляють яскраво. Це стимулює скоріше піти. Приваблює і викликає довіру відкрита кухня, де можна побачити кухарів за роботою.

"Запрошуємо на роботу продавцями і адміністраторами студентів-маркетологів на 4-5 курсі ВНЗ. Такий персонал знає, як визначити за зовнішнім виглядом і інших непрямих ознак, чи є у гостя діти і цікаві йому додаткові послуги. Наприклад, коли приходить екскурсія з дітьми, пропонують дешеву лінійку продуктів ", - каже Світлана Морозова, керуючий партнер торгової марки" Веселі Карамель ".

Джерело

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.