Нове на сайті:
СБУ викрила і продемонструвала ще одне"обличчя колаборціонізму" (фото) На Тернопільщині експерт погорів на хабарі Розпочинаємо тиждень з передачі 30 дронів FPV SAG 7/IX на фронт - Сергій Надал Ще 3 нових розвідувальних дрони передаємо на фронт - Сергій Надал У Тернополі СБУ повідомила про підозру черговій колаборантці Прокуратура на Тернопільщині повертає землі громадам вартістю понад 6,7 млн грн На Тернопіллі поліцейська привласнювала наркотичні засоби І знову прихильниця "руського міра" з Почаєва Засудженому за хабар чиновнику з Тернополя дали 5,5 років «Людина року-2023» на Тернопіллі… Вирубав дерева і заплатив за це На Тернопільщині викрито черговий канал переправлення через кордон чоловіків Землі заказника "Товтровий степ" намагаються повернути державі На Тернопільщині вже й за екскурсію по Дністрі вимагали хабар За матеріалами СБУ судитимуть проросійського бойовика, який грабував мирних жителів Херсонщини

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Громадяни через call-центр мають змогу контролювати виконання своїх заявок сервісними міськими службами

Що відбулося?

Кілька тижнів у Тернополі працює інформаційна лінія Тернопільської міської ради. Новий сервіс кардинально покращує роботу міських служб. За його допомогою не лише повідомляють про проблему, але й отримують зворотній зв’язок від заявника.

Міський голова Тернополя Сергій Надал зазначив, що запуск call-центру ще один крок до  оперативного реагування на запити громадян та створення надійної сервісної служби на базі міської ради.

“Call-центр — це спосіб комунікації з тернополянами. Ключовим у цьому сервісі є зворотній зв’язок. Тобто, людина, яка реєструє свою заявку не лише повідомляє про проблему, але й отримує інформацію про вжиті заходи. Тобто, людина розуміє, як відреагували на її звернення. Для міських служб — це велике джерело інформації. Ми фіксуємо, наскільки заявники задоволені вжитими заходами та покращуємо роботу міської служби”, - Зазначив Сергій Надал.

Як працює і які переваги дає call-центр

Call-центр надає довідки з різних питань життєдіяльності міста. Проте ключовим є налагодження зворотнього зв’язку. Кожна заявка реєструється. Заявник обов’язково отримує зворотню реакцію про вжиті заходи.

Заявки групуються за різними напрямками роботи. Ця інформація аналізується. Якщо проблема регулярно повторюється, тоді відповідне управління міської ради займається усуненням причин проблеми.

Під час кожного звернення фіксується особисті дані заявника. Таким чином, усувається проблема хибних звернень. Кожен заявник підходить свідомо до свого звернення.

Міські служби розуміють, чи проблема, з якою звернувся мешканець міста, була одиничною, чи має системний характер і потребує реагування на вищому рівні.

“Збір інформації та її аналіз про проблеми дозволяє моніторити ефективність роботи служб. Адже, якщо робота виконана неякісно, переробляли її доводиться підряднику. З однієї сторони це дисциплінує підрядників, а з іншої — люди чітко бачать, як реагують на їхні звернення. Так працюють більшість служб європейських міст”, - зазначив Сергій Надал.

Як скористатися послугами сервісу

Скористатися послугами сall-центру можна телефонами 067-00-91-540, (0352) 40-15-40. Тут можна отримати консультації з питань розвитку Тернопільської міської територіальної громади, щодо благоустрою, роботи міських служб, культурного та спортивного життя міста.

Лінія працює з понеділка до п’ятниці з 9-ї до 18-ї години.

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.