Нове на сайті:
Директор київського підприємства "нажився" на стадіоні в Тернополі Злодії-"гастролери" викрадали дорогі автівки в Тернополі Директор ПП «Креатор-Буд» Олег Лахита обраний керівником представництва Конфедерації Будівельників України в Тернопільській області Двоє молодих тернополян трагічно загинули через злочинну халатність одного підприємця СБУ на Тернопільщині системно викриває недбальство чиновників Тернопіль ще в одному рейтингу "не пасе задніх" Ще одне підприємство Петра Гадза оштрафували за шкоду довкіллю В Тернополі побільшало камер відоспостереження з функцією розпізнавання облич Чоловік загинув. Винуватця-втікача судитимуть СБУ знищила схему контрабанди тютюну на млн грн через Тернопільську митницю На Тернопільщині керівник державного лісового підприємства відшкодував збитки, але постане перед судом На Тернопільщині "накрили" ще одну групу незаконних крадіїв надр Потенційного вбивцю власних батьків визнали психічно хворим Чемпіонат світу з водно-моторного спорту у Тернополі за підтримки компанії Креатор- Буд. Як це було (відео) СБУ викрила корупційну схему у сфері будівництва

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

У 2018 році Тернопіль, першим в Україні, запровадив еклетронний квиток, який дає можливість оплачувати за проїзд картками у всьому громадському транспорті: комунальному та приватному. Це дозволило зекономити і місту, і пасажирам, втримати соціальні тарифи на проїзд. Але це був лише один етап масштабної транспортної реформи. У Тернополі почали розробляти нову модель єдиного квитка для всього громадському транспорті.

Є проблема

Впродовж останнього року через карантинні обмеження тернополяни нарікають на незручності проїзду, особливо коли доводиться їхати з одного мікрорайону міста в інший та у вечірній час. . Доводиться довго чекати, робити кілька пересадок, відповідно двічі, а то й тричі оплачувати за проїзд. І це лише в одну сторону. Для багатьох пасажирів така ситуація виникає, як мінімум, двічі на день. А це велика втрата часу та удар по сімейному бюджету. І ситуацію треба виправляти. Що ж робити?

Закордонний досвід

У європейських містах діє система єдиного електронного квитка, який дозволяє пасажирам, протягом визначеного часу, користуватися різним громадським транспортом, сплативши лише один раз. Вартість квитка залежить від відстані проїзду, або часу, який пасажир витрачає на поїздки. У переважній більшості, можна придбати єдиний квиток на конкретний час – півгодини, година, день. Це дуже вигідно, оскільки не прив’язує пасажира лише до одного виду громадського транспорту і, звичайно, дозволяє суттєво економити.

Що у Тернополі

За словами міського голови Тернополя, наразі фахівці управління транспорту та зв’язку працюють над тим, аби розробити модель єдиного тарифу у громадському транспорті. За допомогою цього можна буде користуватись т.з. пересадковим квитком,  на різні види транспорту – маршрутками та тролейбусами, не оплачуючи додатково за проїзд.

«Управління транспорту зараз працює над тим, щоб зробити якусь уніфіковану модель єдиного квитка оплативши за який можна буде скористатись різним громадським транспортом, враховуючи пересадки без додаткової оплати», - зазначив Сергій Надал.

Висновки

Що ж, міська влада Тернополя вирішила знову піти «європейським шляхом» реформи громадського транспорту. У Європі єдиний квиток дозволяє людям значно економити саме на так званих довгих поїздках. Чи дозволить ця система економити тернополянам і як вона буде працювати – покаже час.

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу. Фільми в кінотеатрах на KINOafisha.ua. Телепрограма на TVgid.ua.

Яндекс.Метрика