Нове на сайті:
Обіцяли допомогти "швидко перебігти кордон"... Єгері 68 бригади знищують «тернопільськими» FPV дронами ворожу спецтехніку Бійці 55 батальйону: Дрони від тернопільської міської ради знищують окупантів Два роки бореться з онкологією: молодий військовий з Тернополя Дмитро Линва потребує допомоги У 4 закладах Тернопільщини можна отримати безоплатну медичну допомогу при інфаркті Як врятувати кошенят в Тернополі, де немає жодного притулку для тварин Відомий журналіст про зневагу до Тернопільщини зі сторони Києва 22 дрони-розвідники передали від Тернополя на передову для окремої механізованої бригади сухопутних військ - Сергій Надал Волонтери «Допомоги армії від Тернополя» доправили передачі на фронт нашим захисникам» - Сергій Надал Сергій Надал повіз на фронт вантажний бус для тернопільських артиллеристів У 7 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу при пологах Надал поїхав у зону бойових дій та повіз дрони для захисників В Тернопільському ДСНС на одного інспектора-хабарника стало більше Через бажання мати ставок в заказнику тернополянин має проблеми В Тернополі справу ще одного "перевізника" передали до суду

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

У 2018 році Тернопіль, першим в Україні, запровадив еклетронний квиток, який дає можливість оплачувати за проїзд картками у всьому громадському транспорті: комунальному та приватному. Це дозволило зекономити і місту, і пасажирам, втримати соціальні тарифи на проїзд. Але це був лише один етап масштабної транспортної реформи. У Тернополі почали розробляти нову модель єдиного квитка для всього громадському транспорті.

Є проблема

Впродовж останнього року через карантинні обмеження тернополяни нарікають на незручності проїзду, особливо коли доводиться їхати з одного мікрорайону міста в інший та у вечірній час. . Доводиться довго чекати, робити кілька пересадок, відповідно двічі, а то й тричі оплачувати за проїзд. І це лише в одну сторону. Для багатьох пасажирів така ситуація виникає, як мінімум, двічі на день. А це велика втрата часу та удар по сімейному бюджету. І ситуацію треба виправляти. Що ж робити?

Закордонний досвід

У європейських містах діє система єдиного електронного квитка, який дозволяє пасажирам, протягом визначеного часу, користуватися різним громадським транспортом, сплативши лише один раз. Вартість квитка залежить від відстані проїзду, або часу, який пасажир витрачає на поїздки. У переважній більшості, можна придбати єдиний квиток на конкретний час – півгодини, година, день. Це дуже вигідно, оскільки не прив’язує пасажира лише до одного виду громадського транспорту і, звичайно, дозволяє суттєво економити.

Що у Тернополі

За словами міського голови Тернополя, наразі фахівці управління транспорту та зв’язку працюють над тим, аби розробити модель єдиного тарифу у громадському транспорті. За допомогою цього можна буде користуватись т.з. пересадковим квитком,  на різні види транспорту – маршрутками та тролейбусами, не оплачуючи додатково за проїзд.

«Управління транспорту зараз працює над тим, щоб зробити якусь уніфіковану модель єдиного квитка оплативши за який можна буде скористатись різним громадським транспортом, враховуючи пересадки без додаткової оплати», - зазначив Сергій Надал.

Висновки

Що ж, міська влада Тернополя вирішила знову піти «європейським шляхом» реформи громадського транспорту. У Європі єдиний квиток дозволяє людям значно економити саме на так званих довгих поїздках. Чи дозволить ця система економити тернополянам і як вона буде працювати – покаже час.

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.