Нове на сайті:
Тернопіль для ЗСУ: 30 бойових дронів на передову 105-ї бригади Тернопіль для ЗСУ: потужне посилення повітряної розвідки 42-ї бригади Тернопіль для ЗСУ: нова партія FPV дронів надійшла до 14-ї механізованої У Тернополі за матеріалами СБУ заочно засуджено начальника російської катівні, в якій утримували полонених захисників Азовсталі Тернопіль для ЗСУ: понад 3200 військових забезпечено фінансовою підтримкою Тернопіль для ЗСУ: FPV-дрони та Mavic 3 надійшли до 108-го гірсько-штурмового У Тернополі заочно засуджено колаборантку, яка допомагала окупантам у проведенні псевдореферендум на Херсонщині Тернопіль для ЗСУ: нова партія безпілотників надійшла до 35-го батальйону У Тернополі до 11 років тюрми заочно засуджено пособницю окупантів Тернопіль для ЗСУ: фінансова допомога на реабілітацію та екіпірування захисників «Прокурора-пропагандиста» з Тернопільщини судитимуть за поширення кремлівської пропаганди Тернопіль для ЗСУ: потужна партія безпілотників для військових підрозділів Тернопіль для ЗСУ: нові безпілотники для розвідки 83-го батальйону Тернопіль для ЗСУ: потужне дронове підсилення 35-го батальйону У Тернополі заочно засуджено ще одного зрадника-бойовика

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Тролейбуси Тернополя можуть не вийти на маршрути. Причина кабальні тарифи на електроенергію та мобілізація працівників.

Вартість електрики зросла у 2 рази

У КП «Тернопільелектротранс» повідомили, що підприємство перебуває на межі банкрутства. Найперше, через необґрунтовано високі тарифи на електрику для комунального підприємства. Для прикладу, в 2021 році «Тернопільелектротранс» заплатив за електроенергію 26 млн гривень, за 2023 – більше 41 млн, а за півроку 2024 – майже 21 млн гривень (з тенденцією до ще більшого зростання).  Крім цього, в порівнянні з 2021 роком збільшилась на 100% вартість запчастин, автошин, мастил та олив, придбання яких необхідне на виходу на маршрути технічно справного транспорту.

При цьому вартість проїзду тролейбусом у Тернополі піднімали тільки у 2021 році. Тобто «Тернопільелектротранс» працює у збиток.

Мобілізація водіїв

Через війну в Україні та посилену мобілізацію, у Тернополі виник суттєвий брак водіїв для роботи на громадському транспорті. Мобілізованих водіїв, слюсарів, ремонтників банально нікому замінити.

Як повідомляють у Тернопільському обласному центрі зайнятості, на початок літа у Тернополі нестача водіїв тролейбусів сягала 30%. Якщо дефіцит водіїв сягне позначки 40 %, комунальний транспорт Тернополя може просто зупинитись.

Який вихід з ситуації

Нічого не роботи і очікувати. Тоді за декілька тижнів на Тернопіль чекає транспортний колапс. «Тернопільелектротрансу» буде нічим виплачувати зарплату водіям та працівникам, які ще залишилися. Тролейбуси буде нікому обслуговувати.

Інший варіант. Піти шляхом сусідніх Львова, Хмельницького та Івано-Франківська. Підвищити вартість проїзду в електротранспорті до економічно обґрунтованих (приблизно у два-три рази). Тоді фінансова ситуація на комунальному підприємстві стабілізується. Але такий крок може спричинити соціальний вибух. За час війни люди лише бідніють і таке підвищення вартості проїзду зробить електротранспорт предметом розкоші.

Оптимальний варіант.

Провести детальне дослідження ринку. Визначити розмір вартості проїзду у громадському транспорті, який дозволить «Тернопільелектротрансу» вижити. А для тернополян зберегти соціальні ціни на проїзд. Швидше за все мерія Тернополя йде цим шляхом. Спеціальна комісія вже вивчає ринок.

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.