Нове на сайті:
Від початку року 2286 військовослужбовців громади отримали від міської ради допомогу на спорядження: Сергій Надал Власники житла, пошкодженого внаслідок ракетної та БПЛА-атаки 6 червня, отримають одноразову грошову допомогу Застосунок «е-Тернопіль» увійшов до шортлиста премії Mobile-First Award 2025 62 тернополян, квартири яких постраждали від ракетної атаки, отримають грошову допомогу від міської ради. Тернопіль отримав новий автомобіль соціального таксі Де опиниться Головко - за кордоном чи за гратами!? У Зарваниці зібралися родини наших захисників з Тернополя - полеглих і зниклих Тернопіль передав 48 безпілотників та три MAVIC 3T 55-му стрілецькому батальйону СБУ і Нацполіція затримали 2-х поплічників рф, які у Гусятині підпалили військовий позашляховик З 25 червня в Тернополі змінюється нумерація автобусів і тролейбусів СБУ ідентифікувала чергового зрадника з Донбасу: тернопільський суд заочно засудив його до 15 років за ґратами Від дронів до ветеранського бізнесу: комплексна підтримка ЗСУ по-тернопільськи Тернопіль передав 20 генераторів бійцям 71-ої єгерської бригади ДШВ Ампфутбольна команда “Вікінги” з Тернополя провела перший матч проти житомирських “Титанів” Тернопіль отримав особливу відзнаку за систему «е-Тернопіль»

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

Тролейбуси Тернополя можуть не вийти на маршрути. Причина кабальні тарифи на електроенергію та мобілізація працівників.

Вартість електрики зросла у 2 рази

У КП «Тернопільелектротранс» повідомили, що підприємство перебуває на межі банкрутства. Найперше, через необґрунтовано високі тарифи на електрику для комунального підприємства. Для прикладу, в 2021 році «Тернопільелектротранс» заплатив за електроенергію 26 млн гривень, за 2023 – більше 41 млн, а за півроку 2024 – майже 21 млн гривень (з тенденцією до ще більшого зростання).  Крім цього, в порівнянні з 2021 роком збільшилась на 100% вартість запчастин, автошин, мастил та олив, придбання яких необхідне на виходу на маршрути технічно справного транспорту.

При цьому вартість проїзду тролейбусом у Тернополі піднімали тільки у 2021 році. Тобто «Тернопільелектротранс» працює у збиток.

Мобілізація водіїв

Через війну в Україні та посилену мобілізацію, у Тернополі виник суттєвий брак водіїв для роботи на громадському транспорті. Мобілізованих водіїв, слюсарів, ремонтників банально нікому замінити.

Як повідомляють у Тернопільському обласному центрі зайнятості, на початок літа у Тернополі нестача водіїв тролейбусів сягала 30%. Якщо дефіцит водіїв сягне позначки 40 %, комунальний транспорт Тернополя може просто зупинитись.

Який вихід з ситуації

Нічого не роботи і очікувати. Тоді за декілька тижнів на Тернопіль чекає транспортний колапс. «Тернопільелектротрансу» буде нічим виплачувати зарплату водіям та працівникам, які ще залишилися. Тролейбуси буде нікому обслуговувати.

Інший варіант. Піти шляхом сусідніх Львова, Хмельницького та Івано-Франківська. Підвищити вартість проїзду в електротранспорті до економічно обґрунтованих (приблизно у два-три рази). Тоді фінансова ситуація на комунальному підприємстві стабілізується. Але такий крок може спричинити соціальний вибух. За час війни люди лише бідніють і таке підвищення вартості проїзду зробить електротранспорт предметом розкоші.

Оптимальний варіант.

Провести детальне дослідження ринку. Визначити розмір вартості проїзду у громадському транспорті, який дозволить «Тернопільелектротрансу» вижити. А для тернополян зберегти соціальні ціни на проїзд. Швидше за все мерія Тернополя йде цим шляхом. Спеціальна комісія вже вивчає ринок.

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.