Нове на сайті:
У 3 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу в складних неонатальних випадках Обіцяли допомогти "швидко перебігти кордон"... Єгері 68 бригади знищують «тернопільськими» FPV дронами ворожу спецтехніку Бійці 55 батальйону: Дрони від тернопільської міської ради знищують окупантів Два роки бореться з онкологією: молодий військовий з Тернополя Дмитро Линва потребує допомоги У 4 закладах Тернопільщини можна отримати безоплатну медичну допомогу при інфаркті Як врятувати кошенят в Тернополі, де немає жодного притулку для тварин Відомий журналіст про зневагу до Тернопільщини зі сторони Києва 22 дрони-розвідники передали від Тернополя на передову для окремої механізованої бригади сухопутних військ - Сергій Надал Волонтери «Допомоги армії від Тернополя» доправили передачі на фронт нашим захисникам» - Сергій Надал Сергій Надал повіз на фронт вантажний бус для тернопільських артиллеристів У 7 закладах Тернопільщини можна отримати медичну допомогу при пологах Надал поїхав у зону бойових дій та повіз дрони для захисників В Тернопільському ДСНС на одного інспектора-хабарника стало більше Через бажання мати ставок в заказнику тернополянин має проблеми

«2% людей – думають, 3 % - думають, що думають. А 95% людей радше помруть, ані ж почнуть думати...»

У Тернопільській міській раді відбулась зустріч з одним із ініціаторів та авторів проекту змін до Закону України “Про автомобільний транспорт”, головою Професійної спілки таксистів України Василем Попиком. Наразі його мета - донести документ до людей і сформувати практичні поправки до нього. Участь в обговоренні законопроекту взяли: начальник управління транспорту, комунікації та зв’язку міськради Ігор Мединський та його заступник, начальник відділу транспорту Олег Вітрук, заступник начальника головного управління розвитку інфраструктури облдержадміністрації Руслан Комар-Чорний, начальник управління муніципальної поліції Сергій Волков, в.о начальника територіального відділення Головавтотрансінспекції в Тернопільській області Леонід Бруд, голова Тернопільської обласної організації Спілки таксистів України Михайло Савуляк, власники фірм таксі «ТТ» та «Шанс».

«Регулювання роботи таксі з Києва є накладним, адже звідти важко контролювати культуру та безпеку перевезень пасажирів, встановлення тарифів, фіксувати порушення тощо. Ми пропонуємо контроль за роботою таксистів покласти на органи місцевого самоврядування, оскільки більшість проблем, які виникають з таксистами чи в таксистів практично повинні вирішуватися на місці, однак органи місцевого самоврядування не мають для цього достатньо повноважень. Ми повинні враховувати побажання чи скарги громадян щодо роботи таксі і реагувати на них відповідним чином. Має бути відповідальність перед пасажиром за безпеку, комфорт перевезення», - зазначає начальник управління, транспорту, комунікації та зв’язку міськради Ігор Мединський.

Для роботи таксистом сьогодні достатньо ліцензії, ліцензійної картки, реєстрації підприємця та платника податку, наявності автомобіля. Після отримання всіх цих документів, як свідчить досвід, таксист чинить часто на власний розсуд, контроль за його діяльністю є дуже мізерним. Звідси такі порушення як: недотримання режиму праці та відпочинку, порушення безпеки перевезень, завищені тарифи, їзда з відключеним таксометром тощо.

У проекті Закону «Про автомобільний транспорт» передбачається, що кожен таксист працюватиме в правовому полі. Будуть визначені межі, у яких перевізник може надавати послуги, пасажир матиме змогу зателефонувати на гарячу лінію і дізнатись, чи таксі є легальне, до якої інформаційно-диспетчерської служби належить.

«Сьогодні в Україні 95% таксі працює у тіньовому секторі, автори закону стверджують, що завдяки цим змінам таксисти повернуться в легальне середовище. Зокрема на сьогоднішній день напрацьовуються поправки до закону разом з перевізниками, органами влади, громадськими організаціями», - зазначив Василь Попик.

Розробники законопроекту пропонують на стоянки таксі пускати тільки легально зареєстрованих таксистів. Це дасть можливість створювати живу чергу і відсіювати таксистів-нелегалів, які перехоплюють клієнтів. З жовтня ліцензування на таксі планується відмінити, однак органи місцевого самоврядування видаватимуть таксистам картки. Великим плюсом в Тернополі Василь Попик відзначив наявність контролю за таксистами як зі сторони влади, так і в Інформаційно-диспетчерських службах (ІДС). Це дисциплінує водіїв.

Однак, як свідчить загальноукраїнський досвід, ІДС часто мають у своїй базі нелегальних таксистів, тому їх теж потрібно легалізувати в органах місцевого самоврядування, аби бачити реальну картину: з ким вони працюють, в яких обсягах, наскільки законно.

«Ліцензійна картка для водіїв повинна бути вартісною – тоді водій боятиметься її втратити. Сьогодні ми маємо ситуацію, коли картка безкоштовна, в бюджет від цього нема жодних надходжень. Крім того, є ситуація, коли водій, не виконавши своїх обов’язків, відсторонений від роботи в одній фірмі і переходить без проблем в іншу. Тобто на сьогоднішній день у водіїв таксі нема боязні втратити роботу за порушення дисципліни. Якби він знав, що за недобросовісність він може бути позбавлений міськрадою отриманого дозволу – він би був відповідальний за це. А якби заплатив гроші за дозвіл займатися цим бізнесом, він би сам себе контролював і надавав би ці послуги більш якісно», - переконаний Василь Попик.

Начальник управління транспорту, комунікації та зв’язку Ігор Мединський зазначив, що перевізник на ринок повинен виходити з наявним базовим підприємством, інформаційно-диспетчерською службою, парком автомобілів у повному комплексі. Це буде стимулом до відповідальності перед пасажирами. Також потрібно провести конкурс у тих же рамках, як і на громадському транспорті, і ввести відбір автомобілів-таксі та квотування їх кількості задля контролю за перевезеннями, яку при потребі в офіційному порядку можна регулювати. При виявленні серйозних порушень - анульовувати картку автомобіля-таксі. Все це спрямовано на підвищення безпеки та якості надання послуг автомобілями таксі.

У підсумку прийнято рішення протокол зустрічі з поданими пропозиціями направити для розгляду у Міністерство інфраструктури України, для підготовки змін до Закону України «Про автомобільний транспорт».

 

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Погода, Новости, загрузка...

Карта сайту

Нас відвідали

Ukr.Net

Авто базар http://avtosale.ua/. Свіжі новини України і Світу в режимі реального часу.