П'ятниця, 24 червня 2011, 23:24
Щоб уберегти своїх клієнтів, один з мобільних операторів виділив правила безпеки при використанні телеком-послуг.
Перш за все не варто довіряти інформації, яку вам повідомляють незнайомці по мобільному телефону – її завжди треба перевіряти. Шахраї часто представляються співробітником оператора, правоохоронцем, журналістом, родичем чи знайомим. Краще не поспішати виконувати будь-які дії, тим більше, якщо це стосується переказу коштів. Також не можна повідомляти коди поповнення рахунків, паролі та логіни іншим особам. Перевіряйте послуги, які надаються за короткими номерами в свого оператора, – застерігають фахівці.
Роман Маньовський, фахівець з питань інформаційної безпеки Львівської філії одного оператора мобільного зв'язку: «Роки йдуть – відтак, сама концепція по шахрайським діям трошки модернізується, але сам підхід він не змінюється. «Мобільні» шахраї найбільше займаються вимаганням грошей».
Відтак, не слід переказувати кошти незнайомцю через те, що вам мобільним телефоном повідомляють, ніби ви виграли приз, хтось з ваших близьких потрапив у біду чи знайшлася ваша загублена собака. Швидше за все це – обман.
Якщо ж ви все-таки стали жертвою мобільного шахрайства, фахівці радять якомога швидше повідомити про це свого мобільного оператора та міліцію. Крім того, карти чи чеки поповнення, з яких ви переказували кошти зловмиснику, треба зберігати, адже саме вони дають вам шанс, що гроші повернуть, – щоправда не у вигляді готівки, а на мобільний телефон, інформує ІНТБ