Вже «традиційно» відповіді на питання, які ставить «ТТ» у своїх публікаціях, чомусь ретранслюють інші портали, цитуючи мера Тернополя. Та добре, що хоча б так…

Ще у неділю, 12 лютого, одразу по закінчені так званого свята Дня зими, на «ТТ» була опублікована стаття На відміну від інших сайтів, ми покажемо і розкажемо, як в Тернополі зганьбили День Зими… з фотозвітом, де ми на відміну від більшості наших колег проаналізували і продемонстрували ті негативи та недопрацювання організаторів, які були в цей день під час гулянь на набережній ставу. І хоча ми не ставили собі за мету задавати питання владі, але чомусь саме на акцентовані нюанси в нашій статті мер Тернополя Сергій Надал дав коментарі наступного дня. Що й знайшло своє відображення на більшості інших сайтів. Щоб в цьому пересвідчитися, варто перечитати нашу публікацію і, приміром, статті, які зявилася наступного дня, у понеділок, на сайтах у наших колег, одну з яких ми наводимо нижче.

На зимове свято мерія витратила майже 50 тисяч гривень

Міський голова Сергій Надал задоволений тим, як пройшов у неділю День зими на набережній тернопільського ставу. Але справжню оцінку святу, на його думку, повинні дати самі тернополяни.

Нагадаємо, організацією свята займалося виключно місто. Обласна влада в останній момент відхрестилася від нього.

– Були попередні домовленості, що ми зробимо це свято разом. Розраховували, що буде 17 районів, кожен з яких мав би свій намет і там би продавали вареники, кашу, шашлики. Відповідно, ми через це відмовили багатьом ресторанам. Не дали їм можливості розміщатися, бо розраховували на райони. І тут у п’ятницю після обіду я дізнаюся, що область прийняла рішення, що вони не беруть участь, – дивується мер.

Це, у свою чергу, відобразилось на тому, що торгових наметів забракло. А до тих, що були, вишукувались довжелезні черги охочих скуштувати тих чи інших страв.

Загалом же, за оцінками правоохоронців, участь у Дні зими взяло біля десяти тисяч людей. А ось кошти на організацію свята витратили незначні.

– Туалети зобов’язали зробити ЖЕКи. Вони за свої кошти їх там виставили. Баки для підігріву – це також невеликі кошти. Дрова заготовило об’єднання парків. Коні, сані, собачі упряжки – підприємці поставили за свої кошти. Льодова фігура нам теж нічого не коштувала. Підприємці зробили для себе рекламний захід, а для тернополян – цікаву розвагу, – повідомив Сергій Надал.

З бюджету взяли лишень кошти на оплату вартості повітряних куль – на це пішло 12 тисяч гривень. І орієнтовно від 30 до 40 тисяч гривень витрачено на зйомки професійного відеоролика про саме святкування. У майбутньому це відео планують використовувати для реклами і промоції Тернополя.

P.S. До слова, на офіційному сайті Тернопільської міської ради повідомляється, що у неділю свято відвідали близько двадцяти тисяч людей, а от як випливає з інформації  наших колег, за оцінками првоохоронців День зими побачили тільки десять тисяч. І кому після таких розбіжностей в дрібницях вірити?

На фото: "організатор" свята Сергій Надал вітає тернополян зі сцени...

     alt