Або чому статті про мера, які називають ексклюзивом, на офіційному сайті міської ради датовані ще минулим роком…

Сергій Надал як кандидат на посаду міського голови сам собі встановив терміни, коли він буде звітувати перед виборцями. Його програма передбачала виконання обіцянок у перший місяць, за перших 100 днів, протягом першого року та подальші плани.

До честі Сергія Віталійовича, варто зазначити, що самому собі поставити дед-лайни, таки треба мати мужність, хоча ми думаємо, що перед виборами ніхто не думав, що журналісти будуть такими прискіпливими. На це опосередковано вказує і наша стаття (Що спільного між мером Тернополя і Президентом України? http://www.t-weekly.org.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=2151:2011-12-11-19-53-01&catid=10:2011-01-24-17-21-20&Itemid=8), в якій ми проаналізували виконання обіцянок за 1-й рік роботи команди свободівців. Саме тоді ми виявили, що невиконаними залишаються як правило, обіцянки господарського характеру, а ті, де треба докладати мінімум зусиль, виконані практично повністю.

Нещодавно в газеті "Номер один" з'явилось доволі об'ємне інтерв'ю з міським головою Сергієм Надалом, в якому той робить чергові обіцянки про ремонт доріг на суму 26 мільйонів гривень. Це ж інтерв'ю з'явилось і на сайті вказаної газети (http://gazeta1.com/index.php/uk-UA/intrviju). Автором статті є журналіст Віталій Попович.

Згодом, на сайті міської ради з'являється та сама стаття, але з кардинально зміненим заголовком. Нам не відомо, чи змінена назва узгоджена з автором статті, але прес-служба завбачливо називає її звітом за 500 днів, хоча час звіту, якщо добре порахувати,  настає 12 квітня 2012 року  - з 30 листопада 2010 року, коли відбулася перша сесія новообраного скликання. 

Чи то заголовок статті не узгоджувався з паном Надалом, чи то прес-служба вкотре вирішила, що зайві обіцянки вже не приносять жодної користі, але в журналістиці це називається простим словом - джинса. Якщо це авторський матеріал, то яке право мала прес-служба міняти заголовок? Якщо ж матеріал замовний, то чому ні в газеті, ні на сайті він не помаркований, як рекламний? Питання, швидше риторичне, і ставити його треба суспільству, яке ковтає такі інтерв'ю і думає, що життя покращилося вже сьогодні...

Та найдивніше (хоча нас в діяльності міського голови Тернополя і його прес-служби вже нічого не дивує – прим. ТТ), що на сайті міськради стаття, яка вийшла у газеті «Номер один» на початку квітня, виставлена ще … у жовтні 2011 року!?  Висновки робіть самі, шановні читачі …

"Тернопільський тиждень"

   alt   

alt

alt