Як повідомив директор департаменту з питань соціального захисту ОДА Вадим Боярський, унайближчі два місяці за субсидіями звернуться ще близько 30 тис жителів Тернопільщини

Він нагадав, що призначення допомоги від держави на оплату комунальних послуг не має обмежень у термінах. «Обмеження щодо права звернення за субсидіями немає. Тому ми закликаємо громадян активно звертатися до місцевих органів соціального захисту, уточняти цю можливість для себе. Адже механізм субсидій дозволяє заощаджувати родинні бюджети», - наголошує Вадим Боярський.

За його словами, на сьогоднішній день в Тернопільській області субсидії оформили уже понад 200 тис домогосподарств – 54,6% від загальної кількості сімей, але ця цифра буде зростати. «Водночас ми очікуємо, що за результатами листопада ще близько 20 тис громадян звернуться за призначенням субсидій, і близько 10 тис – у грудні. Усі призначення відбуваються в терміни, визначені законодавством», - зазначив директор департаменту соцзахисту ОДА.

Разом із тим, Вадим Боярський звернув увагу, що у засобах масової інформації інколи з’являються неточності щодо врахування обслуговуючих організацій і житлових субсидій, тому закликав громадян звертатися безпосередньо до органів соціального захисту – їм будуть надані необхідні роз’яснення та консультації. «При необхідності управління соцзахисту звернуться до обслуговуючих організацій для з’ясування обставин щодо призначення субсидій в кожному індивідуальному випадку», - зауважив він.

Найкраще справляються із завданням щодо призначення субсидій – Бережанський, Теребовлянський, Шумський райони Тернопільщини.

Водночас Бучацькому, Гусятинському та Козівському районам рекомендовано посилити опрацювання справ отримувачів субсидій.

За інформацією департаменту соціального захисту ОДА, найбільша кількість отримувачів субсидій у м.Тернопіль, Борщівському, Збаразькому та Тернопільському районах.

Сума нарахувань з початку року склала 1, 3 млрд грн – це значне зростання у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року. Тоді сума нарахувань склала – 365,1 млн грн.

Джерело: Місто