«Дуже хочеться матюкнутись, але біля неповнолітніх висловлюсь елегантніше: "я...люблю і плачу...", бо рекламно-ковбасний маразм "крєпчає". Зокрема, на вулиці Шептицького. Ні, ті м'ясники, грім з ними, нехай собі вихваляються. Але до чого тут діти? Гляньте, як по собачо-свинячому вони гризуть ці кавалки... Ну, були б ще зображені якісь обдерто-голодні циганчата...А то ж - цілком благополучні дівчинка і хлопчик. Вони так хочуть тої ковбаси? На місці працівників відповідних соціальних служб, я би обов'язково поцікавився: чи законно використовувати дітей у такому "художньому лайні"? Чи давали батьки дозвіл на це? А якщо давали, то, чи не порушують вони права самих дітей? Адже боюсь, що недолугі піарщики можуть невдовзі додуматись і до іншого "креативу" - під написом "Хочемо з'явитись на світ" розмістять фото дітей, які шматують зубами презервативи..» - поділився в соцмережі Sergey Sinkevich

І, до речі цікаві думки-коментарі з цього приводу на сторінці тернополянина під своїм постом ТУТ

Про неадекватно відеорекламу цього виробника "продуктів харчування" ми писали в статтях

Рекламний ролик тернопільських ковбас: без сміху крізь сльози дивитися не можна (відео)

 

Ось таку небезпечну ковбасу виготовляє розрекламоване тернопільське підприємство скандального олігарха (фото)

 

   мясокомбінат, реклама, фото, чайківський, тернопільський тиждень