Ми продовжуємо цикл публікацій в розділі «З любов’ю до тернополян», де пропонуємо порівняти стан справ в Тернополі з тим, що обіцяв кандидат на посаду міського голови від єдиної дружної команди свободівців, а за сумісництвом, письменник Сергій Надал у своїй книжці «Справедливість. Відповідальність. Порядок».

Почали ми, нагадаємо, з матеріалу Що обіцяв тернополянам письменник Сергій Надал три роки тому стосовно тепла в домах. Сьогодні мова піде про одну з найважливіших і найпроблемніших галузей життєдіяльності обласного центру.
ігор мединський, транспорт, начальник, маршрутки, фото, тернопільський тиждень   В Тернопільській міській раді з невеличкою перервою вже другу каденцію підряд працює начальник управління, якого, без перебільшення, можна назвати гіпнотизером (на фото він свого часу навіть "милував око" тернополянам на своїх маршрутках).
    Він "вішав локшину" на вуха попередньому меру Роману Заставному, а зараз продовжує вішати нинішньому міському голові Сергію Надалу. Незважаючи на те, що екс-мер Тернополя розкусив пусті розмови чиновника, за яким немає жодних конкретних дій, і звільнив цього горе-начальника, Сергій Віталійович повернув його на попередню посаду і продовжує перебувати в полоні улесливих обіцянок, які так і не збуваються.
 Чи не гіпноз це? Чи не піддаються такому гіпнозу всі мешканці міста?
 Мова йде про начальника управління транспорту, комунікацій та зв’язку Ігоря Григоровича Мединського.
Його обіцянки в галузі транспорту завжди такі солодкі і впевнені, що навіть не хочеться вірити, що вони можуть не збутися.
 Але результатів нема. Зате в цього чиновника на підхваті завжди є нові обіцянки.
Культура водіїв, їхнє ставлення до пільгового пасажира, взаємні гонки та скупчення на великих зупинках, безпідставні з’їзди з маршрутів ввечері – зі всім цим стикаються прості тернополян, але цього вперто не помічає загіпнотизований паном Мединським Сергій Надал.
А ще три роки тому, будучи кандидатом на посаду мера, письменник Сергій Надал у своїй книжці «Справедливість. Відповідальність. Порядок» зазначав:
«Зростання вартості палива, запчастин для автомобілів, зрештою, зарплат водіям неминуче призводить до підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті. Що робить в цей час влада? Як статист реагує на ці виклики часу, не пропонує шляхів вирішення проблеми. Варто врахувати владі й те, що потребує оновлення тролейбусний парк,  а також вчасний розрахунок місцевої казни із перевізниками, котрі обслуговують пенсіонерів, учнів та студентів у навчальний період та інші пільгові категорії. Зрештою, відкриття нових маршрутів руху тролейбусів, автобусів, маршрутних таксі для розвантаження проблемних ділянок в місті теж потребує пильного нагляду. «Свобода» послідовно відстоює думку про те, що пільги на проїзд повинні мати не 5 пенсіонерів, які швидше зайшли в «маршрутку», а всі пільговики, яким треба їхати» (стор.56-57). «Культура водіїв маршруток має стати не темою поодиноких сюжетів на телебаченні, а цілісною міською програмою, яку виконуватимуть щоденно» (стор.56).
І це Сергій Віталійович ще не врахував чергової обіцянки про запровадження форми для водіїв громадського транспорту.
А що маємо сьогодні, коли вже пройшло три роки, за які пан Надал міг легко виконати написане ним же у передвиборчий період?
Тарифи на проїзд зросли – змін на краще ніяких. Замість оновлення тролейбусного парку, Сергій Віталійович купує автобуси, хоча його попередник заплатив саме за тролейбуси, які мав надати Львівський завод. Кількість пільговиків зросла до 6 «пенсіонерів, які швидше зайшли в «маршрутку», а всі пільговики, яким треба їхати», можуть почекати на зупинці і почитати книжку пана мера.
І це не говорячи про форму – її водії одягали від сили тиждень, з моменту урочистого представлення її вигляду. А потім – в кращих традиціях «Свободи» - головне піар, а там як вийде.

P.S. А тим часом пан Надал з Мединським та своїм заступником Камінським (на фото) нещодавно познимкувалися для своєї прес-служби на зупинці та в одній чи двох маршрутках. І вкотре пороздавали інтервю, в яких переконували, як вони в "поті чола" працюють над покращенням транспортних послуг у місті. Але тернополяни, на жаль,  щодня бачать зовсім інше. І цому підтвердженням є чи не щоденні скандальні репортажі, новини, замітки в місцевих ЗМІ про те, що коїться і як себе поводять водії маршруток і в якому стані громадський транспорт - то тролейбус загориться, то маршрутки без вікон чи з відірваними колесами, то водії побилися привселюдно...

Віталій Гнатюк

"Тернопільський тиждень"

  мединський, надал, камінський, маршрутки, фото. тернопільський тиждень