Іван Ковалик (на фото) за останній тиждень повністю заполонив собою рекламний простір нашого міста. Ідучи в народні депутати, звісно, не можна обійтися без реклами, але у всьому повинна бути міра.

Якщо порахувати кількість біг-бордів (декількох видів), сіті-лайтів, банерну рекламу на сайтах, щотижневі платні статті в газетах та в Інтернеті, газета, яку роздавали на вулиці та кидали в кожну поштову скриньку, то сума перевалює за мільйон гривень. І це не рахуючи грошей на функціонування штабу, членів комісії, агітаторів. І це ще не кінець виборчої кампанії...

Звідки в вчителя історії, який тільки 2 роки працює після завершення навчання в вузі, такі гроші?

Одна з відповідей на таке питання полягає в тому, що Іван Ковалик не є самостійною політичною фігурою. Йому допомагають "старші" товариші по партії, наприклад, Роман Заставний, який ніколи не вважався бідною людиною.

Гроші Романа Йосиповича роблять своє - про Ковалика дізнається все більше і більше тернополян.

Однак, чи тільки мільйони Заставного крутяться в виборчому фонді представника Самооборони. Чомусь саме перед масовою рекламою Івана Ковалика, його партнери по Самообороні нашвидкоруч почали звітувати про зібрані ними кошти для потреб АТО.

Не хочемо, звісно, рахувати чужі гроші, але як перевірити, скільки коштів було зібрано? Чи не на мільйон більше, який і пішов на рекламу кандидата в народні депутати?

До речі, Ковалик записами в своїй трудовій книжці дуже нагадує діючого нардепа-свободівця М.Головка і екс-заступника голови ОДА П.Гоча, які також "злетіли" на високі посади, до цього так ніде не попрацювавши як слід.

Хочеться вірити, що представник Самооборони не відрічеться від своїх виборців, як це зробив свободівець Олексій Кайда, який також спочатку розказував про свій патріотизм.

«Тернопільський тиждень»

іван ковалик, кандидат, тернопіль, фото, тернопільський тиждень