Як відомо, Сергій Надал, будучи ще кандидатом на посаду міського голови, обіцяв ліквідувати "дискримінаційну", на його думку, цифру в 6 пільговиків, яких безкоштовно до 2010 року перевозив громадський транспорт у Тернополі.

Сергій Надал запевняв, що після його обрання всі пільговики їздитимуть в громадському транспорті безоплатно та без обмеження у кількості.

Обіцянка так і не виконана і вже не буде виконаною.

Вже зараз, коли пройшло 4 роки керування містом податківця-свободівця, стало зрозуміло, що Сергій Віталійович навіть не думав дотримуватись даного виборцям слова. Спочатку, внаслідок повторно проведеного конкурсу (до речі, під керівництвом скандального В.Камінського), зменшилася і кількість автобусів на маршрутах і кількість пільговиків, які одночасно та безкоштовно можуть перевозитися громадським транспортом - до пяти. Потім "дискримінаційна" цифра ще зменшилася - до трьох. Тепер, схоже, частина пільговиків взагалі позбудеться права їздити безкоштовно, адже платити за них з міського бюджету поки що - нічим.

«Якщо взяти сьогодні, що держава виділяла майже 23 мільйони в рік на компенсацію по втратах на пільгове перевезення перевізникам, то зрозуміло, що сьогодні десь винайти такі кошти чи в перевізника, чи в місцевому бюджеті для того, щоби забезпечити подальше перевезення стільки пільговиків є непростим. Якщо взяти по кількості пільговиків міста Тернополя, офіційно це є в межах 57-ми тисяч пільговиків. Як бачте, цифра немаленька», - говорить начальник управління танспорту, комунікацій та звязку міської ради Ігор Мединський.

Відео ТУТ

«Тернопільський тиждень»