У наступному році в області продовжать ремонтувати старі та будувати нові дороги. Крім завершення будівництва магістралі Тернопіль – Кременець, візьмуться за дорогу Тернопіль – Хмельницький та об’їзну Тернополя. Ремонтуватимуть також сільські дороги. Відтак, можна впевнено сказати, що 2018 рік буде роком будівництва доріг в області. Про це заявив голова Тернопільської ОДА Степан Барна під час прес-конференції, на якій розповів про основні показники проекту місцевих бюджетів та основні показники проекту обласного бюджету на 2018 рік.

«Під час наради в Укравтодорі ми відстояли позицію будівництва дороги в напрямку Хмельницького. Понад 800 млн. грн. буде вкладено в дорогу Тернопіль – Підволочиськ. Також більше 600 млн. грн. буде вкладено в будівництво об’їзної Тернополя за рахунок коштів Європейського інвестиційного банку, які ми виграли на конкурсних умовах. Водночас, більше 300 млн. грн. спрямовано на завершення будівництва дороги Тернопіль – Кременець. Пріоритетами наступних років буде й будівництво дороги Тернопіль – Заліщики та Тернопіль – Івано-Франківськ», – наголосив голова ОДА.

Також він акцентував, що важливим здобутком наступного року буде реформа сільських доріг.

«Вперше за всю історію області та України, практично 50% доходів від сплати акцизу держава передала в регіони, а це означає, що Тернопільщина, за попередніми розрахунками, отримає від 315 до 350 млн. грн. на утримання і обслуговування сільських доріг. Ми вже активно обговорюємо з головами районних адміністрацій, з головами громад питання щодо формування дорожньої мережі, яка сьогодні складає майже 3,6 тис. км доріг місцевого значення. Адже ніхто таких ресурсів в сільські дороги ніколи не вкладав», – підкреслив Степан Барна.

При цьому він наголосив на проблемі, з якою область зіткнулася вже цього року.

«В області нема кому робити доріг. Підрядники не встигають за тим темпом, який задає держава і не встигають освоювати виділені на будівництво магістралей кошти. Тому, сьогодні ми активно працюємо над залученням потенційних інвесторів, котрі будуть будувати асфальтні заводи та робити дороги в нашій області. Утім, ставимо перед ними кілька вимог – це реєстрація на Тернопільщині, створення робочих місць та сплата податків. Бо ті чотири заводи, котрі вже працюють на території нашого краю, сьогодні не можуть забезпечити потребу області в асфальті», – зазначив Степан Барна.