Кузяк з Барною надалі «протягують» спільну із нардепом Заставним фірму Глобал Білд Інжиніринг.

Саме такий висновок можна зробити ознайомившись з попередніми даними аналізу тендерної закупівлі з обслуговування доріг місцевого значення, який організовує Управління капітального будівництва Тернопільської облдержадміністраці, яку очолює Віктор Кузяк. У минулому тендері аналітику якого ми наводили…..УКБ відхилило документи Тернопільського облавтодору та недопустило його до участі в тендері, хоча за висновками Держаудитслужби та нашох аналітиків за такими ж причинами потрібно було б відхиляти і двох інших учасників Глобал Білд Інжиніринг та ТБЦ, а тендер відміняти.

 

Натомість цього разу УКБ відхилило пропозиції учасників тендеру ТБЦ та Гарант Люмах, допустивши до аукціону Глобал Білд Інжиніринг (яку в ЗМІ повязують із нардепом Р. Заставним і С. Барною) та БМБУД (яку в ЗМІ повязують із начальником Тернопільської САД Б. Юликом). Причини відхилення ТБЦ та Гарант Люмах: невідповідність поданих документів умовам тендерної документації. Так, для прикладу, Гарант Люмах не подали у складі тендерної пропозиції (документації) наказів про прийом працівників та документів, що підтверджують їх освіти, а пропозицію ТБЦ відхилили за ненадання підтверджуючих документів що підтверджують наявність техніки. Проте такий підхід є однобоким, адже аналізуючи документи інших учасників можна побачити ті ж самі недоліки.

Зокрема, ми проаналізували подані документи фірмою Глобал Білд Інжиніринг і зясували що у складі пропозиції також відсутні накази та документи про освіту на окремих працівників. Зокрема документи про освіту відсутні по працівниках: Шацька С. І. (заступник директора), Федаш Г. І. (старший бухгалтер), Прокопенко Т. С. (бухгалтер), водії: Гнатко М. І., Джуль І. М., Мех М. П. тощо. Накази на прийняття на роботу також по окремих працівниках відсутні. Також містяться значні неточності у наказах, так працівник Лазарчук Б. М. прийнятий на посаду керівника регіонального структурного підрозділу, поданий у документах за посадою начальника дільниці.

Копії документів також не витримують критики, на окремих поданих сканкопіях неможливо прочитати ані слова.

Варто звернути увагу, що аналізуючи проведення тендерів щодо ремонту доріг аналітики Ініціативи з прозорості інфраструктури COST приходять до висновку, що найбільша конкуренція та зниження ціни відбувається саме в тих тендерах (аукціонах) де приймає участь 3 та більше учасників. Натомість, якщо замовник залишає два учасника, то дуже часто – це знижує конкуренцію, а закупівлі у таких тендерах обходяться дорожче для держави.

Вкотре звертаємося до С. Барни перестати протягувати свої, а натомість сформувати в області умови для здорової конкуренції. Водночас звертаємося до товариств Гарант Люмах та ТБЦ, пропозиції яких були відхилені, звернутися у компетентні органи, зокрема в антимонопольний комітет та оскаржувати результати тендеру, оскільки саме вони є суб’єктом що може оскаржити результати тендеру.

За інформацією ВО "Автомайдан" Тернопільський осередок