Про те, що міська влада на чолі з мером Сергієм Надалом ділить тернопільських журналістів на "своїх" та "чужих" відомо всім.

І "Тернопільський тиждень" повідомляв про це неодноразово.
Спочатку мер міста в робочий час запрошував медійників на каву, але нікому не було відомо, за яким принципом проходив відбір запрошених.

Потім міський голова вперше вирішив подарувати на день журналіста різні подарунки, при чому ціна найдешевшого складала 30-50 грн., а найдорожчого (фотоапарат отримала редакція міського часопису "Тернопіль вечірній") - близько 7-8 тис.грн.

Ще одним сюрпризом для окремих журналістів стала поїздка в Польщу за рахунок керівників ЖЕКів.

ТТ про це також повідомляв, але нас в той час типу "колеги" звинувачували у брехні...

Лише згодом всі дізналися про це з новинного репортажу ТВ-4.

І зясувалося, що ТТ вкотре написав ПРАВДУ про те, як Надал і його команда "купляють" місцеві ЗМІ задля лояльності до себе, возячи їх навіть у закордонні вояжі. Використовуючи при цьому гроші платників податків...

Але то минуле.
Схоже, естафету співпраці з "улюбленими" (читай: потрібними) журналістами перейняв радник міського голови Максим Черкашин.

Загальновідомо, що під його наглядом реалізовується проект "Студентська столиця", (який має хоч трохи, хоч в молодіжному сегменті електорату Тернополя,  ну так думають Надал і його молоді помічники-радники), "наростити м'язи" до 2015 року та забезпечити електоральну підтримку Надалу на наступних виборах міського голови серед молодіжного середовища.
Про цей сайт та його наповнення ми ще готуємо матеріал (бо студентські розбірки редакторів-дівчат нехай собі тривають, а зараз ми про речі серйозні – прим.
ТТ), але вже сьогодні неозброєним оком видно, що так звані "ексклюзивні" новини з'являються на цьому сайті від тих, хто добре орієнтується в інформації, що циркулює міською радою.

А це вже "смердить" заангажованістю і спробами владної структури лобіювати інтереси певного ЗМІ, яке навіть не є комунальним!

Вдумайтеся в це???...
Наприклад, новина про ЖЕК, з яким ось-ось мають розірвати угоду, з'явилася саме на порталі "Студентської столиці"
(http://studentscapital.org/news/250-z-zhekom-na-iakyi-naibilshe-skarzhylys-ternopoliany-os-os-rozirvut-uhodu).

Аналогічно з'явилася новина про реконструкцію фонтану на бульварі Д.Галицького (http://studentscapital.org/news/286-u-ternopoli-na-skhidnomu-z-iavytsia-fontan).

Зрозуміло, що внутрішня інформація про те, чого ще не сталося, може іти виключно від обізнаних у намірах мера міста.

А раднику це взнати простіше-простого.
Виходить, що суспільно важлива інформація органом місцевого самоврядування для широкого загалу замовчується, натомість подається вона для "вибраних" журналістів, таким чином штучно піднімаючи рейтинг читабельності сайту.

От вам і конкуренція...

От вам і відкритість влади...

І для чого тоді десятки тисяч гривень бюджетних коштів давати на ОФІЦІЙНИЙ ПОРТАЛ міської ради Тернополя?

"Тернопільський тиждень"

     alt