А тим часом тролейбусники очікують на підняття тарифу на проїзд

Більше 2 млн грн у 2009-му та 1,8 – у 2010 р. держава не компенсувала комунальному підприємству "Тернопільелектротранс" за перевезення пільговиків.

Тож покривати ці витрати мусило депо власними силами. І лише через своєчасне підняття тарифів, розповідає директор "Тернопільелектротранс" Андрій Мастюх, робота КП була останнім часом стабільною. Воно вчасно виплачувало зарплату та погашало кредити.

- Торік ми придбали 5 тролейбусів, що були в користуванні. Укладали й перспективні угоди на закупівлю нових машин, адже це передбачили у програмі соціально-економічного розвитку Тернополя, - додає він. – На лінію щодня виходять близько 50 тролейбусів, хоча наш парк вкрай зношений.

Наразі підприємство очікує на погодження нового тарифу для перевезення тернополян. Вартість квитка, за словами директора КП, має зрости до 1,25 грн. Проблема в тому, що держава ніяк не може визначитися, якому відомству підпорядкувати електротранспорт.

Газета “20 хвилин”