Як розповів співзасновник компанії по автоматизації кафе, ресторанів і магазинів Poster Родіон Ерошек, 40% українських ресторанів і кафе зізналися в маніпулюванні поведінкою споживача за допомогою маркетингу.

"У топ-5 таких інструментів входить спеціально підібранімеблі, кольори інтер'єру, аромамаркетинг, особливості зовнішності і поведінки офіціантів, музичний супровід, мерчандайзинг вітрини і особливості викладки продукції", - говорить Ерошек.

У середньому відвідувачі проводять в ресторані від 50 хвилин до 1,5 години. У кафе українці засиджуються від 25 хвилин до години. Через звичку користуватися інтернетом під час їжі українці стали затримуватися в ресторанах і кафе на 10-20 хвилин, свідчить статистика компанії.

"У кафе відвідувачів привертають аромат кави або свіжої випічки. Часто для цього використовують штучні прийоми аромомаркетинг ", - уточнюють в компанії.

У фастфудах ставлять незручну меблі і динамічну музику. Інтер'єр оформляють яскраво. Це стимулює скоріше піти. Приваблює і викликає довіру відкрита кухня, де можна побачити кухарів за роботою.

"Запрошуємо на роботу продавцями і адміністраторами студентів-маркетологів на 4-5 курсі ВНЗ. Такий персонал знає, як визначити за зовнішнім виглядом і інших непрямих ознак, чи є у гостя діти і цікаві йому додаткові послуги. Наприклад, коли приходить екскурсія з дітьми, пропонують дешеву лінійку продуктів ", - каже Світлана Морозова, керуючий партнер торгової марки" Веселі Карамель ".

Джерело