Замість КП «Адмінтехінспекція», яку розформували, рекламою в Тернополі керуватиме управління стратегічного розвитку міста, яке очолює свободівець Михайло Окаринський.

Правила розміщення зовнішньої реклами та розмір плати за тимчасове користування місцями комунальної власності, на яких вона розташована, обговорили на громадських слуханнях. Їх провели у зв’язку з ліквідацію комунального підприємства міської ради «Адмінтехінспекція».

Андрій Процяк, головний юрисконсульт КП «Адмінтехінспекція»: «24 лютого 2011 року сесією міської ради було прийняте рішення про ліквідацію комунального підприємства «Адміністративно-технічна інспекція» Тернопільської міської ради, яка займалася регулюванням рекламного ринку в місті Тернополі, координувала діяльність видачі дозволів, також стягувала плату за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності».

Михайло Окаринський, начальник управління стратегічного розвитку міста: «Суттєвих змін немає, змінюється тільки робочий орган. А громадські слухання послужили нагодою зустрітися операторам рекламного ринку та обговорити проблемні питання».

До існуючих проблем учасники громадських слухань віднесли пеню, сплату ПДВ, підтримку місцевих рекламних агенцій. Пропонували вони змінити й економічну оцінку міста, яка поділяється на три зони, відповідно до яких формується плата за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів. Це зауваження визнали недоцільним, а от до інших дослухались.

Юрій Штопко, учасник слухань: «Громадські слухання пройшли досить конструктивно. Наші пропозиції вислухали, пообіцявши що вони їх розглянуть».

Зауваження, які озвучили на громадських слуханнях, вивчать і продовжать обговорювати на наступному засіданні. Тоді ж планують визначити і розмір оплати за тимчасове користування місцем розміщення реклами, - повідомляє ІНТБ.