«Тернопільський тиждень» продовжує публікувати запитання і відповіді, якщо вони будуть, з розділу «Питання-відповіді», які поступають на сайт міськради від тернополян. А питання, які піднімають городяни, дуже навіть актуальні.

alt

Починаючи з 6 листопада і станом на сьогодні, 12 листопада, в міськраді спромоглися дати відповідь тільки на два запитання.

11 листопада 2012; автор: Назар Яцків

Всі ми знаємо що біля центрального базару, є точка по продажу домашніх тварин. У цьому місці дуже інтенсивний транспортний рух і відносно велика загазованість повітря що не є добрим для домашніх улюбленців.Запитання - чи можливо в Тернополі у менш загазованій зоні відкрити місце де б були сприятливі умови для продажу різного виду домашніх тварин (Наприклад у якомусь парку)

11 листопада 2012; автор: Оксана

Живемо біля Микулинецького цвинтару і перша маршрутка номер 31 приїжджає коли хоче.Один раз в 8.50,сьогодні я чекала дуже довго на зупинці,і вона приїхала десь в 9.20Можна якось раніше пустити маршрутки? А то я на 9.15 на дружбу ніколи не можу попасти.Це стосується особливо неділі

09 листопада 2012; автор: анна

Прошу внести зміни в проект регуляторного акту \\\\\\\"Про внесення змін до маршрутів гр/транспорту а саме маршрут № 10 або №11 направити з східного масиву по пр. Злуки адже на Злуки з Східного масиву немає жодного сполучення Чи не так???

09 листопада 2012; автор: Ольга

Доброго дня! Хотіли - б оформити субсидію по вул. Чайковського, 41. По обслуговуванню будинку створений кооператив, який зареєстрований, як юридична особа. Приймати документи на оформлення субсидій в міському відділі Олена Олександрівна відмовилась, так як немає рішення виконавчого комітету на реєстрацію кооперативу. Але юридично існує свідоцтво про реєстрацію (копія якого надавалась). Реєструвати цей кооператив в виконавчому комітеті не потрібно. Звертались і у обласний відділ субсидій - до Олега Степановича . Він пояснив - що порушень немає і можна документи здавати на оформлення допомоги. Але та ж Олена Олександрівна - документи не приймає. Прошу допомогти у вирішенні цього питання.

09 листопада 2012; автор: Тетяна Колесник

Мені 60 років (пенсіонерка), проживаю з сином інвалідом 1 групи (ДЦП, 39 років). Здала заяву і всі необхідні документи в міське упр. праці та соціального захисту населення для отримання субсидій на оплату житлово-комунальних послуг. Попередні роки ми отримували субсидії . Цього разу головний інспектор даного управління - Гавура Тетяна Богданівна вимагає довідку про те, що у сина (інваліда 1 групи) дійсно немає трудової книжки (незважаючи на те, що у довідці ВТЕК зазначено, що він недієздатний). Будь ласка, роз!ясніть мені чи в даному випадку це правомірно і хто уповноважений видавати такі довідки та на якій підставі. Наперед вдячна за відповідь. З повагою Тетяна Степанівна. 09.11.2012р.

08 листопада 2012; автор: Руслана

Шановний пане Сергію! У нас виникла така ситуація. Для оформлення пенсії потрібна архівна довідка про заробітну плату до липня 2000 року. В архіві ТМР відмовились видавати 2 довідки. Працівниця ахіву повідомила, що видасть лише одну довідку і ця довідка буде готова лише через місяць і прийде довідка поштою. Виникають питання: на яких підставах архів відмовляється видати більше однієї довідки і чому не можна довідку забрати самостійно? Адже, на сайті міської ради написано, що видача довідок проводиться що-п'ятниці.

Відповідь. Організація користування документами, що знаходяться на зберіганні у архівному відділі Тернопільської міської ради у соціально – правових цілях та видавання архівних довідок юридичним особам і громадянам, а також копій та витягів з цих документів, надаються заявникам – за письмовими зверненнями на адресу архівного відділу, з повідомленням всіх необхідних даних, що стосуються місця роботи заявника, необхідного періоду вибірки заробітної плати та займаної посади, дати та підпису заявника (відповідно до ст.. 5 Закону України «Про звернення громадян» та п. 9.2. Правил роботи архівних підрозділів органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій). Відповідно до ст.20 Закону України «Про звернення громадян» звернення, що надійшли до розгляду до архівного відділу ТМР розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо або розгляд звернення потребує додаткового часу, керівником архівного відділу встановлюється необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів. Відповіді на звернення громадян архівним відділом надаються на усну чи письмову вимогу заявника у визначені для видачі довідок дні або надсилаються листом за вказаною адресою проживання заявника, за допомогою поштового зв’язку.

07 листопада 2012; автор: Ольга

Шановний пане Сергію! Припиніть будь-ласка цей безлад,який твориться в Парку Національного Відродження!!! У Вас в душі ще є хоч крапля чогось святого,окрім грошей і влади,яку не використовуєте за призначенням? Як Вам та Вашим поплічникам, рука повернулася нищити те, що належить людям,тим вашим виборцям,які повірили Вам і Вашій команді,які ,як і Ви ходите тим парком, в якому виросли Ваші діти і будуть ходити Ваші онуки!!! Чим Ви думали,коли дозволяли там будувати будинок??? Щоб виростити хоч одне дерево потрібні роки,а Ви за одну мить знищуєте те, до чого навіть близько не приклали жодного зусилля!!! Опам"ятайтеся і будьте справжнім господарем на цій землі - не дозвольте нищити парк, захистіть людей, яким ви обіцяли бути захисником ЇХ інтересів!!!

06 листопада 2012; автор: Устим Кармелюк

Приїхав хлопчина біля танку.поставив на тротуарі балію.І породавав рибу.до нього підійшло чмо і сказало.що воно власник приміщеньі.щоб він забирався.хоча в продавця риби були всі документи на рибу.погрожував.само чмо забуло як під парасолькою на базарі розкру.область вся в ставках,а ринку для торгівлі рибою немає.Там звільнилася стоянка перед збручом.де був старий ринок овочів.там пусто,Тому.що рибний аграрний бізнес немає ринку збуту.І цей ринок викличе конкурентність.і ціни на рибу впадуть.Так треба зробити в кожному рай центрі.зробити ряди і місце для торгівлі рибою.україна відродиться при створенні ринку збуту.З повагоюм Устим. А ринок.це контроль.це податки.цен оренди.а не стояночка з податком в 100грн.в місяць.ДО роботи.

Відповідь. Адміністрації ринків «Тернопільський міський ринок» вул. Живова,9, «Ювілейний» вул. Б.Лепкого,2, «Новий» вул. Куліша,1 надають приміщення для обладнання місць для реалізації риби. Також суб’єкти господарювання можуть реалізовувати рибу на ярмарках, які регулярно проводяться в м. Тернополі за такими адресами: - вул. Дружби – Миру; -вул. Л.Українки,39; - майдан Мистецтв; - майданчик ринку «Галицький». Оголошення про проведення ярмарків опубліковуються в ЗМІ та на офіційній сторінці Тернопільської міської ради в мережі Інтернету.

Нагадуємо, на офіційному сайті Тернопільскої міської ради є розділ «Питання-відповіді». Очевидно, він задумувався для того, щоб пересічні мешканці могли задати питання чи повідомити чиновників мерії про певні проблеми з допомогою електронного листа. Цікаво, що люди дійсно чи не щодня пишуть повідомлення різного змісту і з різноманітних питань, звертаючись як до міського голови Тернополя безпосередньо, так і в загальному до влади. Чи відповідають їм чиновники? Інколи – так. Щоправда, не на всі запитання. І таку свою вибірковість не пояснюють.